تکنولوژی برتر

در این وبلاگ به بررسی و آشنایی با تکنولوزی های روز و برتر دنیا می پردازیم.

تکنولوژی برتر

در این وبلاگ به بررسی و آشنایی با تکنولوزی های روز و برتر دنیا می پردازیم.

سرور اچ‌ پی مدل DL560 G10

سرور اچ‌ پی مدل ProLiant DL560 Gen10

مشخصات و اطلاعات سرور HPE ProLiant DL560 Gen10:

سرور اچ‌ پی DL560 G10 یک سرور با تراکم بالا و چهار سوکته (S4) می باشد که کارایی، مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه  می دهد. ابعاد این سرور 2U است. سرور HPE ProLiant DL560 Gen10 با پشتیبانی از پردازنده های مقیاس پذیر نسل دو Intel Xeon، قدرت پردازشی بیشتر، حداکثر تا 6 ترابایت حافظه سریعتر، ورودی/خروجی (I/O)،حداکثر هشت اسلات PCIe 3.0 و حداکثر 12 ترابایت حافظه HPE Persistent را ارائه می دهد. به علاوه این سرور هوشمندی و سادگی مدیریت خودکار را با HPE OneView و HPE iLO 5 فراهم می کند.  

سرور DL560 Gen10 یک سرور ایده آل برای حجم های کاری (workloads) ضروری و مهم، مجازی سازی، ادغام سرور، پایگاه داده، پردازش کسب و کار و اپلیکیشن های عمومی 4P data-intensive می باشد.

از جمله ویژگی های سرور اچ‌ پی DL560 G10:

 

  • ارائه عملکرد مقیاس پذیر P4 در یک شاسی  (Scalable 4P Performance in a Dense 2U Form Factor):

سرور HPE ProLiant DL560 Gen10 محاسبات P4 را در ابعاد 2U ارائه می دهد و با پشتیبانی از حداکثر چهار پردازنده Intel Xeon Platinum (سری 8100) و پردازنده Gold (سری 6100 و 5100)، تا حداکثر 68 درصد عملکرد پردازنده را افزایش می دهد و 27 درصد هسته بیشتری نسبت به نسل قبلی ارائه می دهد.

این سرور دارای حداکثر 48 اسلات DIMM است که این اسلات ها از حداکثر 3 ترابایت حافظه HPE DDR4 Smart با سرعت 2666MT/s پشتیبانی می کنند. HPE DDR4 SmartMemory حجم کاری و کارایی پاور را افزایش می دهد و در عین حال با افزایش بررسی خرابی ها مانع از گم شدن داده ها و از کار افتادگی آنها می شود.

آداپتورهای HPE FlexibleLOM طیف وسیعی از پهنای باند شبکه (1 گیگابیت اترنت تا 25 گیگابیت اترنت) و fabric را ارائه می دهند، بنابراین شما می توانید با تغییر نیازهای کسب و کار، رشد کنید و سازگار شوید.

نوآوری HPE همراه با Intelligent System Tuning عملکرد کاری را برای تنظیم منابع داخلی با استفاده از پروفایل های سفارشی بهینه می کند و گذردهی تمام حجم های کاری از جمله حجم های کاری حساس به تأخیر را بهبود می دهد.

 

  • نسل جدید قابلیت توسعه و قابلیت اطمینان برای حجم های کاری چندگانه (Multi-workloads):

سرور HPE ProLiant DL560 Gen10 دارای یک پردازنده tray قابل انعطاف است که فقط در صورت نیاز می توانید از 2 تا 4 پردازنده استفاده کنید و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. طراحی cage درایوهای این سرور به گونه ای است که از حداکثر 24 تا درایو SFF SAS/SATA با حداکثر 12 درایو NVMe پشتیبانی می کند.

سرور DL560 Gen10 از حداکثر هشت اسلات توسعه PCIe 3.0 برای واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) پشتیبانی می کند و همچنین کارت های شبکه پهنای باند ورودی/خروجی (I/O) و قابلیت گسترش بیشتری را ارائه می دهند.

این سرور با پشتیبانی از منبع تغذیه های HPE 800W or 1600W Flexible Slot حداکثر 96 درصد کارایی بیشتری را ارائه می دهد.

 

  • امنیت و قابلیت اطمینان (Secure and Reliable):

HPE iLO 5 امنیت سرورهای استاندارد در صنعت را با تکنولوژی HPE Silicon Root of Trust فراهم می کند تا از سرورهای شما در برابر حملات محافظت کند، نفوذهای احتمالی را کشف کرده و سیستم عامل اصلی سرور را با اطمینان بازیابی کنید.

ویژگی های جدید این سرور شامل Server Configuration Lock که انتقال ایمن را تضمین می کند و پیکربندی سخت افزار سرور را قفل می کند، iLO Security Dashboard به شناسایی و برطرف کردن آسیب پذیری های امنیتی احتمالی کمک می کند و Workload Performance Advisor توصیه های تنظیم سرور را برای عملکرد بهتر سرور ارائه می دهد.

تأیید Rirmime Firmware، سیستم عامل سرور را هر 24 ساعت یک بار بررسی می کند تا اعتبار سیستم عامل اصلی سرور را بررسی کند. بازیابی ایمن به سرور سیستم اجازه می دهد تا بعد از تشخیص کد خطر، به تنظیمات آخرین وضعیت خوب یا تنظیمات کارخانه برگردد.

این سرور با استفاده از (Trusted Platform Module (TPM از دسترسی غیر مجاز به سرور جلوگیری می کند و safely stores artifacts برای تأیید اعتبار سیستم عامل های سرور مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین هنگامی که درپوش سرور برداشته می شود، ابزار تشخیص نفوذ تشخیص و هشدار می دهد.

 

  • مدیریت سریع زیرساخت برای تسریع ارائه خدمات IT:

مجموعه ای از ابزارهای تعبیه شده و قابل دانلود برای مدیریت چرخه سرور شامل (UEFI (Unified Extensible Firmware Interface، تهیه خودکار Intelligent Provisioning) ،HPE iLO 5) برای نظارت و مدیریت، HPE iLO Amplifier Pack، Smart Update Manager (SUM و (Service Pack for ProLiant (SPP است.

سرویس های HPE Pointnext مراحل فناوری اطلاعات را ساده می کنند. متخصصان سرویس های تغییر و مشورتی، چالش های مشتری را می فهمند و راه حل های بهتری را طراحی می کنند. سرویس های حرفه ای امکان استقرار سریع راه حل ها را فراهم می کنند و سرویس های عملیاتی پشتیبانی مداوم را ارائه می دهند.


خرید سرور اچ‌ پی مدل DL560 G10

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.