تکنولوژی برتر

در این وبلاگ به بررسی و آشنایی با تکنولوزی های روز و برتر دنیا می پردازیم.

تکنولوژی برتر

در این وبلاگ به بررسی و آشنایی با تکنولوزی های روز و برتر دنیا می پردازیم.

سوئیچ سیسکو مدل SG350-52MP

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SG350-52MP

سوئیچ سیسکو SG350-52MP دارای 48 پورت 10/100/1000 می باشد. سوئیچ های مدیریتی سری 350 سیسکو ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را ارائه می دهند که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

 

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو SG350-52MP:

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکو MP = Max Power) SG350-52MP) دارای 48 پورت 10/100/1000 و 2 پورت کمبو (SFP یا Gigabit) و 2 اسلات SFP می باشد.
  • سوئیچ مدیریتی SG350-52MP سیسکو سوئیچ لایه 3 می باشد.
  • این سوئیچ از قابلیت POE پشتیبانی می کند.
  • دارای ظرفیت سوئیچینگ، 104 گیگابیت بر ثانیه می باشد.
  • سوئیچ سیسکو SG350-52MP از منبع تغذیه داخلی پشتیبانی می کند.
  • این سوئیچ شبکه در پنل جلویی خود دارای پورت USB می باشد.

 

ویژگی های سوئیچ های سری 350 سیسکو:

سوئیچ های سری 350 سیسکو، بخشی از خط مشی های کسب و کارهای کوچک شبکه سیسکو و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریتی مقرون به صرفه می باشد که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه کسب و کار شما فراهم می کند. این سوئیچ ها ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به برنامه های کاربردی مهم کسب و کار را بهبود می بخشد، از اطلاعات حساس محافظت می کند و پهنای باند شبکه را بهینه می کند تا اطلاعات و برنامه های کاربردی را به طور موثر اجرا کند.

نصب و استفاده از سوئیچ های سری 350 سیسکو آسان می باشد و ترکیبی ایده آل و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک می باشد و به شما کمک می کند تا یک نیروی کارآمد ایجاد کنید.

سوئیچ های سری 350 سیسکو مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت هستند. این سوئیچ ها درمدل های 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و از 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet در دسترس هستند و انعطاف پذیری مطلوبی را برای ایجاد زیرساخت دقیق شبکه مناسب برای کسب و کار شما فراهم می کنند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک که قابلیت های شبکه های مدیریتی را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمامی سوئیچ های سری 350 سیسکو از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های وایرلس پشتیبانی می کنند. با این حال، این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهد.

 

برنامه های کسب و کار:

سوئیچ های سری 350 سیسکو نیاز به یک شبکه با کارایی بالا برای اتصال کامپیوتر کارکنان و یا راه حلی برای ارائه خدمات داده، صدا و ویدئو، ارائه می دهد. سناریوهای ممکن عبارتند از:

– اتصال امن دسکتاپ

سوئیچ های سیسکو سری SG350 می توانند کارکنان را در دفاتر کوچک به یکدیگر و به تمام سرورها، چاپگرها و سایر دستگاه های مورد استفاده در شبکه به راحتی و با امنیت متصل کنند. عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد به سرعت انتقال فایل و پردازش داده ها، افزایش زمان به روز رسانی شبکه و حفظ کارکنان در حالت متصل به شبکه کمک می کند.

– اتصال بی سیم امن

با استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته، Power over Ethernet ،Auto Smartports ،QoS ،VLAN و ویژگی های کنترل دسترسی، سوئیچ های سیسکو سری 350 زیرساختی ایده آل برای افزودن کسب و کار وایرلس به شبکه کسب و کار می باشند.

– ارتباطات یکپارچه

به عنوان یک راه حل شبکه مدیریتی، سوئیچ های سری 350 سیسکو  عملکرد و هوش مدیریت ترافیک پیشرفته مورد نیاز برای تحویل تمام ارتباطات و داده ها در یک شبکه را ارائه می دهد. سیسکو مجموعه کاملی از آی پی فون و دیگر محصولات ارتباطی یکپارچه برای کسب و کارها را ارائه می دهد. سوئیچ های سیسکو سری 350 به خوبی تست شده اند تا از نصب آسان و سازگاری کامل با دیگر محصولات و ارائه یک راه حل کامل کسب و کار اطمینان حاصل شود.

– اتصال بسیار امن به مهمان

سوئیچ های سری 350 سیسکو به شما اجازه اتصال بسیار امن شبکه به مهمانان در تنظیمات مختلف مانند یک هتل، اتاق انتظار دفتر و یا هر منطقه دیگر برای کاربران غیرمجاز می دهد. با استفاده از قابلیت های تقسیم بندی ترافیک و تنظیم امنیت قدرتمند و آسان، می توانید ترافیک کسب و کار حیاتی خود را از خدمات مهمان جدا کنید و جلسات شبکه های مهمان را از یکدیگر جدا کنید.

 منبع : 

سوئیچ سیسکو مدل SG350-52MP

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.